ירושלים: היערכות ושינויים בתנועה לקראת הפגנת הימין

נתי קאליש 1 Comment on ירושלים: היערכות ושינויים בתנועה לקראת הפגנת הימין

היערכות לקראת הפגנת הימין הערב תחת השם "ישראל מדממת" שתתקיים מול קריית הממשלה בירושלים | לראשונה מאז 2015 נתניהו צפוי להשתתף בהפגנת הענק, גם יו"ר ש"ס אריה דרעי הודיע שיבוא | שינויים בהסדרי התנועה באזור | כל הפרטים

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

העיר ירושלים הולכת להיות סוערת ועמוסה הערב. בעקבות גל הטרור הקשה והרצחני שהרים ראש בשבועות האחרונים, בשעה 19:00 מתוכננת הפגנת הימין הגדולה תחת השם "ישראל מדממת – מחזירים את הביטחון" שתתקיים מול קריית הממשלה. ואם זה לא מספיק כדי להעמיס על הבירה שפקוקה גם ככה, תוסיפו לזה את האירוע של חב"ד הערב בבניני האומה.

להפגנה עתיד להגיע יו"ר האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, שלא יצא להפגנות משנת 2015. גם יו"ר מפלגת ש"ס חבר הכנסת לשעבר הרב אריה דרעי הודיע כי בכוונתו לבוא ולהשתתף בהפגנה, לדבריו מטרת הגעתו היא: "להשמיע את זעקת המדינה היהודית".

רבנים רבים בציונות הדתית הורו לציבור להגיע ולהשתתף בהפגנה שחשובה לדעתם. בין הרבנים ניתן למנות את זקן רבני הציונות הדתית הרב חיים דרוקמן, ואת ראש ישיבת רמת גן הרב יהושוע שפירא. בין הנואמים בהפגנה יהיו גם רבנים מהציונות הדתית, ביניהם הרב אליקים לבנון ראש ישיבת אלון מורה, והרב צבי קוסטנטינר ראש ישבת מצפה רמון.

ההפגנה הערב מקבל משמעות נוספת עקב פרישתה של יו"ר הקואליציה עידית סילמן וקריאתה להקמת ממשלת ימין כבר בכנסת הנוכחית, מיד לאחר הודעתה פנו אליה מארגני ההפגנה והזמינו אותה הערב להיות אורחת הכבוד ולדבר בהפגנה.

בתוך כך, בליכוד העבירו מסרים לדוברים בהפגנת הימין שימתנו מאוד את ההתבטאויות נגד הציבור הערבי. ההפגנה הערב כזכור, עוסקת בגל הפיגועים האחרון ומדיניות הממשלה מולו. לדברי גורמים המעורבים בנושא, מספיק אירוע קיצוני אחד נגד המגזר הערבי שירכז את מלוא תשומת הלב כדי להרוס את מהלך פירוק הממשלה.

ממשרד התחבורה נמסר, כי בשל חסימות כבישים כהיערכות להפגנה המתוכננת הערב בירושלים,  יחולו שינויים במערך התחבורה הציבורית, מהשעה 15:30 ועד גמר השירות. שדרות רבין יחסמו לתנועה, בשני כיווני הנסיעה, משד' בן צבי ועד צומת העלייה משד' בגין, בשל הפגנה. קווי האוטובוסים החולפים בציר זה ישנו את מסלולם בהתאם לחסימות ולהנחיות משטרת ישראל.

ממשטרת ישראל נמסר: "בעקבות אירועים הערב באיצטדיון "טדי" והיכל "ארנה" הסמוך, ייתכנו עומסי תנועה בדרום העיר, שכונות מלחה ופת, וכמו כן רחוב בנבנישתי צפוי להיחסם משעות אחה"צ ועד לסביבות השעה 23:00. בנוסף בשעות הערב בסמוך לקריית הממשלה בירושלים צפויה להתקיים עצרת, ובשל כך צפויים להיחסם הרחובות- רבין, קפלן, זוסמן, חלק מרחוב הנשיא השישי, ותיתכן השפעה על הרחובות הסמוכים להם".

"שוטרים רבים יתפרסו ויוצבו באזורים אלו על מנת לסייע בידי ציבור הנהגים ולהכווין את התנועה בהתאם., אנו מבקשים מציבור הנהגים לנהוג בזהירות ולהישמע להוראות השוטרים במקום. כמו כן, מומלץ להסתייע בתוכנת ניווט בעת נסיעה באזור".

 

 

 

 



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    הארוע של חבד באצטדיון טדי לכבוד יום הולדת של הרבי